ETAP I: PRZED ROZPOCZĘCIEM SZKOLENIA
- AUDYT JĘZYKOWY - odpowiednie zdiagnozowanie aktualnej znajomości języka (test ustny i pisemny).
- PODZIAŁ NA GRUPY - ze względu na poziom zaawansowania, cele i potrzeby językowe oraz dyspozycyjność kursantów.
- PLAN SZKOLENIA - ustalenie harmonogramu zajęć, częstotliwość testów okresowych oraz wybór metod, podręczników i lektorów.
|
|
ETAP II: W TRAKCIE SZKOLENIA
- MONITORING REALIZACJI KONTRAKTU - Koordynator szkolenia pozostaje w stałym kontakcie z Działem Szkoleń lub przedstawicielem firmy ze strony Klienta. Dbałość o szybki przepływ informacji w układzie LEKTOR - BIURO - KLIENT.
- MONITORING PRACY LEKTORÓW:
- HOSPITACJA ZAJĘĆ - zajęcia każdego z lektorów są hospitowane kwartalnie.
- WARSZTATY - warsztaty metodyczne dla lektorów
- SPOTKANIA METODYCZNE - Lektorzy spotykają się raz w miesiącu w celu przedyskutowania bieżących spraw metodyczno-organizacyjnych. Kluczowe informacje przekazywane są do wiadomości Działu Szkoleń lub osoby koordynującej szkolenie ze strony Klienta
- MONITORING EFEKTYWNOŚCI SZKOLENIA:
- TESTY - Każdy semestr kończy się testem sprawdzającym postępy kursanta w nauce w zakresie obszarów językowych tj. mówienie, słuchanie, czytanie, pisanie, słownictwo, gramatyka.
- FREKWENCJA - Frekwencja każdego kursanta jest sprawdzana na każdych zajęciach i podsumowywana miesięcznie lub na koniec kursu.
- ANKIETA - raz w semestrze kursant wypełnia ankietę zadowolenia z przebiegu szkolenia - informacja zwrotna od kursanta dotycząca wszystkich aspektów szkolenia.
- RAPORTOWANIE - raporty okresowe z przebiegu realizacji szkolenia - frekwencja i postępy w nauce kursanta (na życzenie Klienta).
|
|
ETAP III: PO ZAKOŃCZENIU SZKOLENIA
- OCENA IMIENNA - na koniec szkolenia zapewniamy szczegółową ocenę postępu kursanta w nauce w rozbiciu na poszczególne sprawności językowe.
- CERTYFIKAT - kursant objęty szkoleniem otrzymuje certyfikat ukończenia kursu językowego potwierdzający zakres czasowy szkolenia oraz poziomu znajomości języka obcego.
|